sâmbătă, 7 iunie 2008

De ce un blog?



In primul rand, pana de curand am considerat blog-ul un simplu instrument de comunicare. Dupa ceva timp mi-am dat seama ca un blog este necesar pentru a reusi sa transmiti intr-o maniera corecta mesaje catre societate/ catre un anumit grup din societate. Dar nu putem sa le transmitem altfel? Nu.

In al doilea rand, timpul nostru fiind extrem de limitat trebuie sa incercam sa gasim noi alternative in a ne structura gandurile, ideile, trairile si simtire. Un blog ne ajuta sa facem asta. Cel putin asta imi propun eu sa fac prin intermediul acestuia.

Sper ca cititorii blog-ului meu sa nu astepte texte cu
valoare literara ci mesaje care provin din suflet, parerile si opiniile mele cu privire la subiecte de interes.


Cu foarte mult drag,
Cristina

Niciun comentariu: