sâmbătă, 4 octombrie 2008

Mi-e dor de tine

“Motivatia este ceea ce te face sa incepi ceva. Obiceiul si succesul este ceea ce te face sa mergi inainte. “

Iti multumesc pentru motivatia pe care mi-ai oferit-o; iti multumesc pentru fiecare cuvant pe care mi l-ai adresat; iti multumesc pentru fiecare sfat; iti multumesc pentru fiecare dojeneala; iti multumesc pentru tot ce-ai facut in jurul tau; iti multumesc pentru tot binele pe care l-ai facut; iti multumesc ca n-ai plecat fara sa lasi ceva in urma ta!

Mi-e dor de tine! As fi vrut sa-ti spun atatea, as fi vrut sa te sun sa-ti cer sfatul, sa-ti povestesc ce-am mai facut, sa te ascult cand imi povestesti ce te-a impresionat in ultima perioada, sa stau sa te privesc in timp ce-i inveti cate ceva pe copilasii de la consiliul cum ai facut si cu mine, as fi vrut sa te cunoasca!

Stiu ca esti bine, stiu ca esti langa noi, stiu ca ne indrumi si ca niciodata n-ai plecat cu adevarat..insa sunt momente cand vreau pur si simplu sa te vad!

Anii trec mult prea repede, insa, pe zi ce trece, te simt tot mai actual in viata mea, am senzatia ca ma apropii de tot ce-mi povesteai si ca abia acum te inteleg cu adevarat! Pe 1 octombrie implineai 30 de ani si voiam sa stii decat atat: mi-e foarte dor de tine! Sunt doua melodii pe care le ascult mereu gandindu-ma la tine! Sunt doua melodii care au fost create de/pentru doi ingeri care s-au ridicat si ei la cer alaturi de tine!





Pentru cei care nu l-au cunoascut pe Florin, sper sa-l cunoasca prin intermediul nostru, al celor care il vom purta mereu in suflet si in fapte!
http://www.noi-orizonturi.ro/herofile/florin_lupu.asp

Haideti sa facem fiecare clipa sa conteze si sa incercam sa lasam ceva in urma noastra!

Cristina

Un comentariu:

Teona Goreci spunea...

e frumos ce construiesc si lasa in urma acesti oameni minunati.. iar tu esti unul dintre ei, cristina !

"padure, padure nebuna..
in fiecare noapte cu luna
voi rataci fara tinta agale
ca o frunza manata de vant
pe cararile tale.."